Pakuotės dizainas

„Uoga uoga“

Dizaineriai: studija „Andstudio“

Klientas: „Uoga Uoga“, 2023 m.

Rankų darbo kosmetika šiandien prieinama visiems. „Uoga uoga“ plačiai paplito po skirtingas prekybos vietas Lietuvoje ir Europoje. Mažas prekių ženklas, papuoštas ranka pieštas simboliais, šiandien nebeatspindi modernios miesto auditorijos. Kūrybinis iššūkis – atrasti naują būdą pristatyti natūralią kosmetiką. Naujas įmonės „Uoga uoga“ identitetas atskleidžia sodrumo kryptį. Iš gamtos atkeliaujanti kosmetika sodri ir turtinga ingredientų. Jie leidžia kurti kokybiškus produktus, padedančius kasdieną geriau rūpintis savimi. „Uoga“ – tai pavadinimas, žadantis natūralų, sultingą produktą, atliepiantį kiekvieno poreikius. Dvi kontrastingas kryptis jungianti „Uoga uoga“ balansuoja tarp miesto urbanistikos ir gamtos šaltinių. Šio dvi kryptis tiesiogiai vaizduojamas identitete. Platus spalvų spektras skirtingose pakuotėse ne tik žymi skirtingus produktus, bet ir iliustruoja sodrumu kryptį. Aiškus, geometrinis šriftas – tai urbanistinio miesto atspindys. Logotipo raidėse kuriame tarpus. Jie reiškia – daugiau erdvės tarp miesto sienų gamtos patyrimams. Kol kiti natūralios kosmetikos prekių ženklai vis dar puošia pakuotes dekoratyviais ir ramiais elementai, „Uoga uoga“ randa savo unikalią kalbą, įkvėptą gamtos ir miesto sintezės.