Multimedijos dizainas

„Techfusion“ generatyvus dizainas

Dizaineriai: Sons & Daughters Adomas Jazdauskas, Justina Čiačytė, Mindaugas Dudėnas

Klientas: Všį „Vilnius“

„Vilnius TechFusion“ yra miesto iniciatyva, siekianti pritraukti talentų, investicijų, startuolių ir įtvirtinti, kad Vilnius yra technologijų epicentras. Vizualinis prekių ženklo stilius yra įkvėptas sintezių ir susiliejimų, kurie įvyksta tarp skirtingų asmenybių, startuolių, disciplinų – tarp to, kas įžiebia naujas idėjas. Mes sukūrėme visuomet kintantį „Vilnius TechFusion“ identitetą, kuris reprezentuoja dinamiškumą, vykstantį technologijų pasaulyje. Skirtingi formų, spalvų ir iliustracijų deriniai atspindi netikėtą ir begalinį technologijų inovatyvumą. Tam, kad išlaikytume vientisumą, mes sukūrėme generatyvią technologiją, leidžiančią keisti grafinį elementą, neperžengiant numatytų logotipo ribų. Visai kaip Vilnius, „Vilnius TechFusion“ vizualinis identitetas yra gyvas ir nuolatos besikeičiantis.