Prancūziškas tradicijas puoselėjanti kepyklėlė „La Petite Patisserie“ garsėja traškiomis bagetėmis, sviestiniais raguoliais, gardžiais desertais ir kitais išskirtinės kokybės kepiniais. Grafiniai elementai, spalvų paletė ir kiti komponentai buvo kruopščiai parinkti, kuriant išskirtinio jaukumo ir svetingumo tapatybę, kuri tinkamai perteiktų žinią apie šviežios duonos bei kepinių svarbą ir tradicijas. Grafinis identitetas yra vizualiai šviežias ir patrauklus, pabrėžiantis pagrindinę žinutę. Jį kuriant stengtasi naudoti mažiau dėmesį blaškančių dizaino elementų. Tapatybės esmė – naujas logotipas ir pakuotės. Buvo sukurtos keturios skirtingos konditerijos gaminių pakavimo dėžutės, trijų dydžių popieriniai maišeliai duonai ir užkandžiams bei dviejų dydžių pirkinių maišeliai. Visų popierinių pakuočių vidinė pusė padengta specialia apsauga nuo riebalavimosi, užtikrinančia ilgalaikį gaminio šviežumą ir estetišką pakuotės išvaizdą. Pakuotės funkcionalumas buvo itin svarbus kriterijus, todėl originalios konstrukcijos tortų dėžutės yra savaime užsifiksuojančios, lengvai surenkamos, be klijų, o pyragai ir kepiniai supakuojami itin patogiai ir paprastai. Konstrukcija leidžia lengvai įdėti arba išimti gaminį tiesiog atlenkus priekinę dėžutės sienelę. „La Petite Patisserie“ vizualinis identitetas ir pakuočių dizainas reprezentuoja prancūziškų skonių tradicijas ir grožį.