EIKA plėtoja naują nekilnojamojo turto projektą aukščiausios klasės vietovėse, tokiose kaip Užupis ir Žvėrynas. Projekto tikslas buvo sėkmingai pristatyti prekių ženklą „Personos“ ir komunikuoti „Personos“ projektų unikalumą bei vertę tikslinėms auditorijoms (35–45+ metų amžiaus žmonėms, turintiems aukštąjį išsilavinimą ir gaunantiems vidutines ar dideles pajamas). „Personos“ bus namai, skirti įvairiapusei ir charizmatiškai bendruomenei žmonių, kurie galėtų gyventi bet kuriame pasaulio mieste, tačiau renkasi Vilnių dėl išskirtinai įkvepiančios vietos, kurioje gali gyventi. Bendruomenė – ne vienintelis požymis, suteikiantis nekilnojamojo turto projektui pavidalą, svarbi ir projekto vieta bei struktūra. Todėl „Personos“ firminį prekių ženklą kūrėme remdamiesi projekto vietos kontūrais. Kiekvienam atskiram projektui sukūrėme unikalų simbolį, į kontūrą įtraukdami veido bruožus. Kadangi klientas planuoja rengti daugiau projektų su „Personos“ prekių ženklu, kiekvienas naujas projektas bus įgyvendinamas atsižvelgiant į konkrečios vietovės kontūrus. Siekdami pabrėžti projekto išskirtinumą („ikonas“), naudojome minimalistinius maketus, įkvėptus grindų planų. Pasirinkome tamsiai rudos ir baltos spalvų schemą, kad perteiktume rafinuotą ir aukščiausios kokybės projekto išvaizdą.