Dauguma investicinių fondų siekia atrasti naujus revoliucinius sprendimus ir kurti inovacijas. Tačiau „Junction“ domina jau egzistuojantys išradimai, kuriems tereikia suteikti mastą. Toks žemiškas požiūris, „Junction“ nuomone, turi didesnę vertę energetikos pertvarkai. Siekdamas atliepti tokį nestandartinį požiūrį, „Junction“ norėjo sukurti prekių ženklo identitetą, kuris būti ekspresyvus ir prasmingas. Fondo įkūrėjų komandą sudaro tiek buvę verslininkai, tiek investavimo profesionalai. Kiekvienas narys atsineša savo kompetencijas ir patirtį. Ši įgūdžių ir perspektyvų sandūra (angl. „junction“) vizualiniame identitete yra išreikšta kryptiniais įkirtimais, formomis, o dvigubi spalviniai sprendimai fone atskleidžia dvejopą fondo įkūrėjų kompetencijų prigimtį. Fonų simetrija yra derinama su pakilios nuotaikos iliustracijomis, kurios pabrėžia fondo autentiškumą ir nuoširdumą. Kadangi „Junction“ yra įsikūręs Belgijoje, iliustracijų stilistiką įkvėpė legendiniai belgų komiksai apie Tintiną. Juos sukūrė dailininkas Georges’as Rimi.