Vizualinis identitetas

Nekilnojamo turto projekto Cyber City vizualinis identitetas

Autoriai: Dovydas Stonkus – dizaineris , Jokūbas Mulerskas – dizaineris, Ieva Zajankauskaitė – projektų vadovė

Klientas: Sparta, AB

„Cyber City“ – į ateitį orientuotas nekilnojamojo turto projektas Vilniaus centre, Naujamiestyje. Tai ne tik patalpos darbui. Tai perspektyvus centras, kurio vizija yra surinkti aukščiausio lygio technologijų talentus bei įmones ir jiems kurti geriausią aplinką dirbti, augti ir diegti naujoves. Iššūkis ir sprendimas: Technologijų centro vizualinis identitetas turi skambėti naujai, gaiviai ir nepakartojamai COVID pandemijos pabaigos kontekste, kai žmonės įpratę dirbti nuotoliniu būdu. Daugiau projektų reiškia daugiau netvarkos ir vienodumo. Taip iškyla dar vienas iššūkis – išsiskirti vis tankėjančioje sektoriaus atmosferoje. Siekėme sukurti vizualinį identitetą, kuris aiškiai komunikuotų, kad tai yra unikalus nekilnojamojo turto projektas technologijų įmonėms. Naujas identitetas savyje koduoja idėją – kiekvienas didelis pasiekimas yra mažesnių žingsnių rezultatas. Taip gali būti vaizduojamas komandos, sudarytos iš geriausių profesionalų, sutelkimas, arba tiesiog didelių informacijos duomenų rinkimas geriausiam sprendimui rasti. Mes paėmėme dvi „Cyber City“ pavadinimą atspindinčias „C“ raides ir panaudojome kaip pagrindą tolimesnių priemonių kūrimui. Šis principas yra neišvengiamai pasmerktas vizualiai asocijuotis su „Cyber City“. Be to, buvo sukurtas unikalus šriftas. Nauja dizaino sistema leido sukurti vizualines priemones, kurios išsiskirtų ir komunkuotų progresyvumą bei veržlumą. Vienas pavyzdžių – internetinės svetainės dizainas, kai turėjome tikslą paskelbti „Cyber City“ atsiradimą ne tradiciniu būdu, o išskirtiniu ir ryškiu. Taip kartu su partnerių pagalba sukūrėme dinamiškas „C“ raidžių animacijas.