Pakuotės dizainas

Modernus alyvuogių aliejaus dizainas

Autoriai: Viktorija Junčė, FOKSO rinkodaros ir kūrybos vadovė, Monika Skrebytė, FOKSO dizainerė

Klientas: FOKSAS

Šiais metais į rinką nusprendėme įsivesti šį ypač žemo rūgštingumo alyvuogių aliejų. Aliejaus kokybė itin aukšta, tad stengėmės sukurti išskirtinį ir prabangų dizainą, kuris tai atspindėtų ir tuo pačiu taptu ne tik prekė, bet ir savotiška interjero detalė. Pačioje etiketėje dominuoja alyvuogių aliejaus šakelės ir iš jos nutekančio ląšo motyvai. Tai prikaustantys dėmesį etiketės elementai, sukuriantis išskirtinį įvaizdį. Etiketėje sąmoningai pasirinktas graikiškas šriftas. Tuo siekta atspindėti aliejaus kilmės šalį. Be to, etiketėje yra išryškinti ir gerųjų savybių teiginiai – pabrėžta, kad aliejus yra ypač tyras ir jo rūgštingumas siekia vos 0.2%. Svarstant apie tai kokią aliejaus pakuotę rinktis, atsižvelgėme į tai, kad tas pats dizainas turės būti nesunkiai atkartotas tiek ant stiklinio butelio, tiek ant skardos. Būtent todėl pasirinkome naudoti apvalios formos pakuotes. Be įsimintinos savo išvaizdos, aliejus yra patogus vartoti. Abejose pakuotėse integruoti patogūs dozatoriai, o esantis skardoje yra patogiai išskleidžiamas paprasto paspaudimo būdu. Tai modernus ir funkcionalus dizainas, pritaikytas šiuolaikiškam žmogui.