Atnaujinant vizualinį identitetą didžiausiai Lietuvoje nacionalinės žiniasklaidos grupei – LRT, valdančiai septynis televizijos, radijo ir interneto kanalus, svarbiausias keliamas uždavinys buvo atskleisti kiekvieno kanalo savitumą, tačiau kartu grafinės išraiškos priemonėmis komunikuoti jų priklausymą tam pačiam motininiam prekių ženklui. Atnaujintas vizualinis identitetas turėjo išspręsti ir kitas, praktines, prekių ženklų komunikacijos problemas: prasto antrinių prekių ženklų skaitomumo ir komplikuoto jų naudojimo rėmimuose, prireikus vienu metu eksponuoti kelis kanalų ženklus. Sukurta bendra dizaino sistema, kurioje kiekvienas kanalas įgavo savo individualią vizualinę kalbą per jam priskirtą spalvą ir antrinės grafikos elementus. Dizainas atspindi kanalo charakterį ir mediją, kurioje jis veikia. Ankstesnio ženklo grafika transformavosi į supaprastintą formą ir tapo monumentalia ašimi, jungiančia motininį ir antrinį prekių ženklą. LRT TV, LRT PLIUS, LRT LITUANICA, LRT RADIJAS, LRT KLASIKA, LRT OPUS, LRT LT ir motininio prekių ženklo LRT iki šiol buvusios spalvos pakito tonaliai, tačiau kiekvieną jų papildė antrinių spalvų paletė, padedanti išvengti monotonijos, suteikianti šviežumo jausmo ir leidžianti koncentruoti dėmesį į akcentus, kuriuos būtina išskirti. Dinaminėse komunikacijos priemonėse, kanalų vinjetėse antrinės grafikos elementai iš plokščios geometrinės formos virsta kerturmačiais, įgauna tūrį ir, veikdami erdvėje, keičia pavidalą, tampa siužeto dalimi ir taip kuria istoriją. Atnaujintas vizualinis stilius įgavo daugiau lankstumo, pritaikomumo įvairiems formatams skirtingose medijose. Parinkta beserifė tipografija leidžia būti vienodai gerai įskaitomai tiek skaitmeninėje, tiek fizinėje erdvėje ir kartu suteikia ženklui nepavaldumo laike savybių. Nauja LRT valdomų prekių ženklų grafinė išraiška taip pat leidžia varijuoti – lengvai konstruoti grafinius darinius, sujungiant kelis kanalus į vieną ženklą, esant specifiniams rėmimams ir panašiai.