„Cellular Automata“ juvelyrikos kolekcija, sukurta remiantis matematiniu algoritmu „The Game of Life“. Kiekvienas šios kolekcijos dirbinys – unikalus, leidžiantis sukurti vienetinių, itin kompleksinės formos juvelyrikos objektų kolekciją. „The Game of Life“ – žaidimas, neturintis žaidėjų. Ląstelėms evoliucionuojant nuo pradinės būsenos, sukurtos dizainerio ir (arba) Užsakovo, gaunamas galutinės formos rezultatas. Matematiko Johno Hortono Conway sukurtas pradinis žaidimas yra begalinis dviejų dimensijų kvadratinių langelių tinklelis, kuriame kiekviena ląstelė gali būti gyva arba mirusi (kitais žodžiais – užpildyta materija arba tuščia). Kiekvienai ląstelei reaguojant į kaimynines, sukuriami skirtingi kompleksiški dviejų dimensijų raštai. „Cellular Automata“ kolekcijoje pritaikytas „The Game of Life“ algoritmas perkeliamas į tris dimensijas. Galutinei kuriamo tūrinio objekto išraiškai pasitelkiamas papildomas „Marching-cubes“ matematinis algoritmas. Ši kolekcija kuriama remiantis naujausiomis dizaino technologijomis – parametrinio dizaino modeliu. Juvelyrikos gamybai naudojamos pažangiausios spaudos iš metalo technologijos. Šių juvelyrikos objektų kūrimo procesas gali būti skirstomas į tris etapus. Pirmajame etape kūrėjas atlieka inžinieriaus vaidmenį, kurdamas sistemą, galinčią generuoti begalinį preliminarių dizaino variacijų kiekį. Antrajame etape kūrėjas pasirodo kuratoriaus vaidmeniu, atrinkdamas variacijas, kurios labiausiai atitinka jo įsivaizduojamą galutinę išraišką. Trečiajame etape kūrėjas užima dizainerio poziciją: keisdamas, modifikuodamas, manipuliuodamas atrinktomis formomis atgauna visišką galutinės dizaino objekto išraiškos kontrolę.