Multimedijos dizainas

Artery generatyvus dizainas

Autoriai: Adomas Jazdauskas, Marius Stankevičius, Mindaugas Dudėnas, Rokas Mežetis

Užsakovas: Lords LB Asset Management

KONTEKSTAS. „ARTERY” yra garsaus architekto Daniel Libeskind suprojektuotas verslo centras Vilniuje. Šis architektas yra bene žymiausias dekonstruktyvizmo atstovas architektūroje. Pastatas (vis dar statomas) taps vienu svarbiausiu urbanistinio Vilniaus miesto kraštovaizdžio akcentų. „ARTERY” lokacija mieste yra visuomet pilna gyvybės. Čia žmonės ne tik dirba, apsipirkinėja, bet ir leidžia laisvalaikį, mėgaujasi kultūros renginiais ar tiesiog gamta. IŠŠŪKIS. Užduotis buvo ne tik sukurti identitetą, kuris padės išsiskirti iš nuobodžių ir šaltų verslo centrų, tačiau ir įprasminti pavadinimą, akcentuoti D. Libeskind architektūros aštrumą ir sukurti gyvybingą, miesto gyvenimo pulsą ir pastato lokaciją simbolizuojantį identitetą. SPRENDIMAS. Vizualinio sprendimo ašis – generatyvaus dizaino logotipas, kuris nuolat keičia formą, taip atspindėdamas drąsų ir energingą prekės ženklą. Tokiu būdu „ARTERY” logotipas tampa savotišku gyvu organizmu, kaip pats verslo centras. Logotipo dinamika reprezentuoja miesto ritmą – ryte ji atgyja, dienos metu pasiekia savo piką, o naktį suletėja. Generatyvaus dizaino įrankis – specialus įrankis, leidžiantis kontroliuoti ir keisti logotipą, taip sukuriant begalę skirtingų jo versijų. Įrankio parametruose nustatomas logotipo iškraipymo intensyvumas ir keičiamų raidžių skaičius. Šis įrankis taip pat naudojamas ir kitiems kampanijos grafiniams elementams kurti. „ARTERY” logotipas neturi vienos versijos ir kiekvieną kartą, kai yra naudojamas statinėje medijoje, atrodo vis kitaip. Ryškią vizualinę tapatybę papildo ir 3D iliustracijos, kurios atspindi verslo centro estetiką ir kuriamą emociją, vietoje to, kad rodytų vien tik nuobodžias, architektūriniams projektams būdingas 3D vizualizacijas. https://www.instagram.com/adomas/