Vizualinis identitetas

TRÖÖSIK guminukų pakuotė

Dizaineriai: Martynas Bacvinka, Ugnė Akstinaitė, Marius Kneipferavičius (“TRUTH” agentūra)

Užsakovas: AB Vilniaus Pergalė

Saldumynų lentynos – tai bene didžiausios konkurencijos zona parduotuvėje. Todėl, pristatydami naujus guminukus, kūrėjai turėjo apversti visas iki šiol žinomas taisykles aukštyn kojomis. Kadangi pagrindinė produkto auditorija – paaugliai ir jaunimas iki 21 metų, humoras buvo esminis kriterijus kuriant produktą. Pirmiausia sumanyta pagaminti skirtingų formų guminukus, primenančius įvairiausių rūšių apatinius. Kartu su jais gimė ir pavadinimas, primenantis slengo žodį „triusikai“. Tuomet liko tik vienas žingsnis – supakuoti šiuos skanius apatinius į... skalbyklę. Kūrėjai linksmai pasižiūrėjo į lentyną, pilną meškiukų bei kitų mums įprastų formų skanumynų, ir taip atsirado žaisminga ir nuosekli produkto istorija.