SIP SAP katalogas - tai iliustruota sulos istorija, skirta pirkėjams, parodų dalyviams, barmenams ir visiems, kuriuos sula pasitinka vienoje ar kitoje aikštelės pusėje. Leidinio tikslas - pristatyti šį, renesansą išgyvenantį gėrimą be pagražinimų - natūraliai atspindint sulos skonius ir nuotaiką. Kuriant katalogą griežtai remtasi Brand-book'u – naudojami firminiai šriftai, spalvos, grafiniai elementuai, kiekvienam skoniui sukuriant charakterį. SIP SAP kolekciją sudaro 6 skoniai – 6 iliustracinės kompozicijos. Kadangi Brand-book'e buvo minėta, jog gėrimo stilius yra atviras grafinėms interpretacijoms, identitetas buvo papildytas iliustracijomis. Kataloge taip pat panaudota fotografija. Fotosesija prie Vilniaus graffiti sienų - žaismingos nuotraukos perteikia šiandieninę emociją, jaunatvišką kūrybiškumą bei paties produkto - sulos – gyvumą. Taip pat katalogas papildytas SIP SAP kūrybinės komandos nuotraukomis, kurios buvo kurtos nuo pat pirmosios gėrimo atsiradimo dienos. Tai savotiškas sulos dienoraštis. Unikalus, kaip ir pati šio legendinio gėrimo kilmė. Katalogą sudaro 40 puslapių, kartu su viršeliu bei puslapiais užrašams. Viršeliui naudotas "soft-touch" popierius bei UV lakas detalėms. Vidiniai puslapiai - faktūrinio, "knyginio" popieriaus.