Vizualinis identitetas

Naujasis vizualinis identitetas ambicingam integruotų verslo paslaugų teikėjui „Lewben“

Autoriai: Džiugas Valančauskas-dizaineris, Ieva Zajankauskaite-projektų vadovė, Godspeed branding

Klientas: Lewben, UAB

Pagrindinis mūsų tikslas ir iššūkis buvo sumaniai sujungti plataus spektro įmonių grupės siekius įkūnyti inovacijas, rafinuotumą ir charakterį. Aiškus kliento kryptingumas naujų perspektyvų link mus įkvėpė ir paskatino atskleisti netikėtus aspektus. Ilgalaikė konstruktyvi „Lewben“ grupės veikla – meno mecenavimas, kolekcionavimas ir švietimas – tapo mūsų atskaitos tašku. Kas geriau atskleidžia naują, įkvepiančią ir stebinančią pasaulio viziją nei menas? Bendrovės meno kolekcijos tapo atradimų šaltiniu: garsiuose meno kūriniuose aiškiai stebėjome ryškius ir unikalius elementus, kurie tapo nauja realybe. Kartu su kūrybos partneriais šiuos elementus perkėlėme į 3D pasaulį ir sukūrėme keletą visiškai unikalių kompozicijų. Taip gimė nauja metafora: įžvalga yra pakankamai stipri, kad iš pažiūros paprastas situacijas galėtume traktuoti rafinuočiau ir netikėčiau. Be to, šių unikalių 3D kompozicijų fragmentai buvo naudojami kartu su visomis naujomis vizualinio identiteto priemonėmis – taip buvo sukurtas nuoseklus ir išskirtinis vizualinis įspūdis. Identitetui šviežios jėgos įpūtė atnaujintas logotipas ir stiprus, šiuolaikiškas klasikinio stiliaus šriftas, kartu su nauja spalvų palete. Be to, buvo sukurti ir kiti naują prekės ženklą reprezentuojantys elementai: vizitinės kortelės, socialinės medijos vizualinės priemonės, prezentacijų šablonai ir kt. Viena iš sudėtingiausių užduočių buvo atnaujinti interneto svetainės dizainą. „Lewben“ turėjo sudėtingą paslaugų pristatymo sistemą, todėl drauge su partnerių pagalba kuriant svetainės struktūrą, ne tik pritaikėme naują vizualinį identitetą prie naujos svetainės, bet ir siekėme maksimaliai lengvos naudojimosi ja patirties.