Vizualinis identitetas

MATILDA KNOWS

Dizaineriai: „Godspeed Branding Studio“ ir „New!“ reklamos agentūra, Asta Budukevičiūtė ir Aistė Jūrė

Užsakovas: Son de Flor

Matilda Knows – naujas vaikų drabužių prekės ženklas, kurio tikslas – supaprastinti dažnai chaotišką vaikų ir tėvų ryto rutiną. Kolekciją sudaro 6 skirtingų spalvų, bet klasikinių formų drabužiai ir aksesuarai, kuriuos tėvai gali lengvai derinti tarpusavyje. Galvojant apie prekės ženklo identitetą, norėta perteikti tokį derinimo lengvumą, todėl pirmiausia parinkti kolekcijos drabužių formas primenantys grafiniai elementai. Jungiant juos tarpusavyje, buvo sukurtas logotipas, etiketės, pakuotė, svetainės dizainas, dekoracijos fotosesijai ir laikinos tatuiruotės. Kad dienos startas būtų dar sklandesnis, atsirado identitetą įkvepiančių šūkių.