Esamas optikos „Glasses on“ interjeras uždavė toną labai jautriai reaguoti į medžiagiškumą erdvėje. Navigaciniai objektai – prekių ženklo nuorodos – komponuojami šalia optikos objekto – akinių. Tikslas – informuoti, būti, bet neužgožti. Pasirinkta objektus vienijanti medžiaga – stiklas. Senas stiklas prikeliamas naujai istorijai. Apdulkėję stiklo luitai rasti Vilniaus dailės akademijos Vitražo katedroje. Masyvios balto ir spalvoto stiklo detalės, buvusios sovietmečiu veikusių kavinių ir viešbučių interjerų dalimi (vitražuose, dekoratyvinėse sienelėse ir reljefuose), rankomis skaldomos, gludinamos ir apgyvendinamos optikos lentynose. Skilimo metu kiekvienas luitas natūraliai pademonstruoja savitą, gyvą formą – prie jos priderinamas prekių ženklas. Stiklo medžiagos charakteris – atspindėti, būti perregimam, čia transformuojamas į gerai matomus, sunkius objektus, bet kartu subtiliai pateikiančius informaciją. Prekių ženklų nuorodos įsilieja į esamą aplinką, tampa savos.