Gyvendama tobulų fabrikinių formų pasaulyje ėmiau pastebėti, kad man paveikiausios žmogaus kurtos formos yra tos, kurios turi savyje kažko netobulo ir neišbaigto. Todėl pradėjusi dirbti su akmenimis norėjau atskleisti natūralią, nenudailintą jų jėgą ir ėmiau ieškoti, kaip tai pritaikyti juvelyrikoje. Keli pirminiai eksperimentai žiūrint, kaip akmuo prisitaikytų prie žmogaus kūno virto penkiasdešimt vieno žiedo kolekcija. Akmenis naudojau įvairiausius – rožinį kvarcą, jaspį, lazuritą, agatą, serpentiną, kalnų krištolą ir kitus. Įterpiau ir sintetinių, dažytų akmenų dėl jų ryškumo, kurie santykyje su daugumos akmenų natūralumu atrodo įžūlokai, bet tuo pačiu ir gaiviai. Dirbta ilgai ir nuosekliai gremžiant, graviruojant ir šlifuojant akmenis, bet paliekant grubius paviršius, netašytas faktūras, netvarkingas, tarsi atsitiktines kompozicijas ir šiek tiek eskiziškumo. Pradedant dirbti nejučiomis imu planuoti, stengiuosi išmąstyti sprendimą, todėl reikėjo save vis stabdyti, planą iškeičiant į laisvą žaidimą spalvomis ir formomis. Kolekcijos spontaniškumas ir netašytas rezultatas buvo būdas artėti prie atviro kūrinio koncepto – tokio, kuris neturi griežtos ribos ir keičiasi sulig kiekvienu žiūrovo žvilgsniu ir nauja interpretacija. Todėl galutines žiedų reikšmes susikuria patys nešiotojai, tokie pat svarbūs rezultatui, juvelyrikos kūrinio įgyvendinimui, kiek ir autorius. www.instagram.com/ievagrigiene www.ievagrigiene.com