„Undo“ yra pirmasis Belgijos mobiliojo virtualaus tinklo operatorius, kurio misija – informuoti žmones apie išmaniųjų telefonų naudojimo metu išmetamą CO₂ kiekį ir padėti jiems sumažinti savo ekologinį pėdsaką. Mūsų užduotis buvo sukurti šio drąsaus prekių ženklo strategiją, pavadinimą, vizualinį identitetą ir pakuotę. „Undo“, kaip anglies dioksido neišmetančio mobiliojo ryšio operatoriaus, prekių ženklo kūrimas pagrįstas ekologinio dizaino principais, kuriais siekiama mažinti skaitmeninį išmetamų teršalų kiekį. Naudojame mažos skiriamosios gebos vaizdo filtrą „Duotone“. Jis sąmoningai pikseliais sumažina didelės skiriamosios gebos vaizdus, todėl sukuriamas savitas vizualinis stilius ir lengvi failai. Didesnės raiškos produktas įkeliamas tik pagal poreikį. Tada prieinamumo reikalavimus atitinkantys ribotų spalvų deriniai su AAA kontrasto santykiu. Naudojami sisteminiai šriftai, o tai reiškia, kad, įkėlus svetainę, šrifto nereikia atsisiųsti iš naršyklės. Kvadratinis tinklelis veikia kaip plokščias, 2 spalvų apverčiamų kortelių dizaino elementas, jis simbolizuoja apvertimo sąvoką ir jums suteiktą pasirinkimą – „Undo“. Jis veikia kaip išskirtinis viso vizualinio identiteto privalumas. Tvari pakuotė taip pat yra žingsnis sąmoningumo link. Pakuotės šablono linijos sukurtos specialiai, siekiant išskirtinės išvaizdos ir pojūčio. Taikėme origamio principą – lankstėme įvairiomis kryptimis, kad sukurtume ypatingą atidarymo momentą. Be to, pagrindinis įkvėpimo šaltinis – apverčiamos kortelės nupjautais kampais arba SIM kortelė. Buvo sukurti du vokai: vidinis – SIM kortelei, o išorinis tarnauja kaip pašto dėžutė. Spausdinta grafika pabrėžia prekių ženklą – tik vienos spalvos spauda ir ryški grafika. Pasirinktas popierius yra perdirbamas, turi anglies dioksido kompensavimo kreditų. Mums pavyko parinkti tikslaus prekių ženklo spalvotą popierių ir panaudoti visus 4 iš jų. Pasinaudojome darymo – atšaukimo momentu: specialiai sukurtame voke yra atplėšiamoji dalis, nurodanti pagrindinę prekių ženklo idėją. Jį suplėšę negalėsite jo ATSISAKYTI... O gal galėsite?