Vizualinis identitetas

Interneto puslapis „Šiaulių bankas. Audio istorijos“

Autoriai: Gintarė Kavaliauskaitė, Jolita Galamb, Marius Kneipferavičius

Klientas: Šiaulių bankas

2019-ųjų rudenį Šiaulių bankas pradėjo bene didžiausią savo istorijoje įvaizdžio keitimo kampaniją. Jos esmė – atskleisti naują banko pozicionavimo žinią ARČIAU. Tačiau nė viena įvaizdžio kampanija nebus sėkminga, jei įmonės darbuotojai netikės įmonės misija ir vizija. Todėl Šiaulių banko įvaizdžio kampaniją pradėjome nuo svarbiausių žmonių – jo darbuotojų. Norėdami banko darbuotojams parodyti, kaip artumą galima interpretuoti ir kaip jis gali būti perkeliamas į kasdienį darbą ir banko vertybes, sukūrėme knygą, pasakojančią apie artumą, o kartu su ja – interneto puslapyje. Interneto puslapio esmė – garsas. Čia nerasite tekstų ar ilgų istorijų – visa tai sutilpo į jautrias ir artumą atskleidžiančias nuotraukas sukurtas fotografo Tado Kazakevičiaus, bei įrašytas istorijas iš pačių įvairiausių herojų: nuo dvynių seserų iki negirdinčio architekto. Visus juos vienija viena tema – artumas. Puslapio dizainas – itin paprastas ir minimalistinis, nes čia turėjo karaliauti nuotraukos ir audio istorijos. Siekėme, kad klausytojų neblaškytų nereikalingos detalės ar kiti elementai, kurie nukreiptų dėmesį nuo to, ką kalba pašnekovai. Nes tik klausydami galime atsirasti arčiau vieni kitų.