VIZUALINIS IDENTITETAS: MANIFESTO vizualinis identitetas


cgsi_b06d7d8b87c5ee0ac9e525a866e43ac2-b046c0c6066c9fee1a04993df3a0028a.img
Dizaineris: Domas Mikšys („&andstudio“)

„The Utopia of the Manifesto“ – tai projektas, kuriame nagrinėjama kūrybiškumo, komercijos ir originalumo problematika. Šis projektas kilo iš reakcijos į mus supantį pasaulį, noro analizuoti esamą situaciją, pamiršti akademizmą ir tobulą grožį. Manifestas suformavo daugiau kaip dvidešimties kūrybos taisyklių rinkinį, kuris iliustruojamas vizualiu teiginiu. Pagrindiniu projekto vizualiniu aspektu tapo daiktinės ikonos. Kiekviena ikona turi savo taisyklę. Skirtingi ženklai, tipografiniai elementai, spalvų dėmės ir simboliai jungiami į bendras vizualines skulptūras. Šis projektas tapo dizainerio asmeninio identiteto eksperimentu, paieškomis, atradimais ir proceso džiaugsmu, atvedusiu prie netikėto rezultato.